donderdag 24 november 2011

in goede staat (de bruine plekken zeijn minder uitgesproken in het echt) hoogte = 5.5cm diameter 23cm Verzorgde verzending voor België = 6 EUR (tot 2 kg) De zaken mogen afgehaald worden of kunnen verzonden worden Indien vragen aarzel niet me te contacteren. Frais d'envoie pour l'étranger contactez moi s.v.p. If you have questions do not hesitate to contact me, For postal costs abroad please contact me. Kijk ook even naar mijn andere aanbiedingen Veel dank. Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopievan deze reactie Contacteer de verkoper Toon alle zoekertjes van A Thing of Beauty A Thing of Beauty: - Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertje doorsturen: Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) Wachten Deel dit zoekertje Facebook Twitter Misbruik melden Zoekertjesnummer: 15154388 Zoekertje bewaren Sluiten   Wat is er mis met dit zoekertje?

Zoekertje bewaard in Favorieten Laatst bekeken zoekertjesGerelateerde zoekertjes Beige lampenkap met voet Electrische Massagezetel Met R... 279 € OPNIEUW BINNEN - LEDEREN Manag... 79,99 € Massiefhouten kleerkast 15 € Oosters tapijt Zakelijk adverteren

©kapaza.be Voorwaarden Copyright Blog Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/meubelen-en-huisdecoratie"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '1', '', '2020', '', 'new_click', 'nl');
meer info


Geen opmerkingen: